Leijenhorst Public Relations – Het Schrijflokaal heeft per 1 maart 2011 het contract met payment provider Buckaroo opgezegd. Het in Utrecht gevestigde bedrijf verzorgde de afwikkeling van een deel van de bestellingen die via de webshop werden geplaatst. Reden is de slechte klantenservice en de zelfingenomen houding van het bedrijf. Een stijl waar helaas te veel bedrijven mee behept zijn. Het type dat in allerlei media van de daken gilt hoe geweldig en klantvriendelijk ze wel niet zijn, doch waarbij de praktijk vaak schril afsteekt.
Praktische consequentie is dat er vanaf die datum voorlopig geen betalingen via Ideal of eenmalige machtiging mogelijk zijn. De betalingsmogelijkheden via Paypal en diverse credit cards blijven onverminderd voortbestaan. Klanten die graag per bankoverschrijving willen betalen worden vriendelijk verzocht dat kenbaar te maken. U krijgt dan in de meeste gevallen nog diezelfde dag een factuur waarna u de betaling kunt doen. Met websiteontwikkelaar Vibis wordt in de komende maanden bekeken of er andere eenvoudige en vooral klantvriendelijke betaalmogelijkheden kunnen worden toegevoegd. We bieden bijvoorbaat onze excuses aan voor eventueel ongemak.
(3 februari 2011)